Wednesday, May 25, 2011

keje oh keje~

1hb jun 2011 nnt genap lah setahun aku keje. wahh. da lame dah tu. xsangka aku dpt berthn lame ni. ingt kna dl 5-6 bln je. ni da setahun. hehe. walaupon da sethn tp xpuas ati laa ngan ape y da gain. rase cm x cukup lagi. klo laaa past 7month ni jd cm y ex-boss aku plan kan. mayb da bnyk bende y aku tau. n aku xrase cm bdak bangang br dtng keje. haha.

so saikin, sbb task pon xde laa tough sgt cm ms aku jd core developer dl, aku amik laa insentif utk blaja sndr bende2 br. bende2 y org klo bukak jobstreet org demand. tp basic je la. so skrg ni dpt je task trus settle kn. ms free studi. acehh.. gaye cm power je. tp xpe. sikit2. *positif thinking.. hak2

akhir kata, majulah diri untuk negara, bangsa dan agama. fuyoo. cm karam singh. haha. cau.

No comments: